Bedtime



Mitt motto har sedan ett tag tillbaka alltid varit det ordnar sig. Oavsett om det har varit små eller stora saker det handlat om. Just nu ser det väldigt ljust ut på det ordnar sig fronten. Men det är fortfarande oklart om det ordnar sig ljuger för mig eller inte, så tills dess att allt är bestämt vill jag inte säga mer om det.

I övrigt har jag varit väldigt produktiv idag. Har gjort första delen av nolleuppdraget, ätit lunch och gått på stan, kommit hem och tvättat, städat i min resväska, blivit bjuden på thaimat till middag, tittat på tatueringar och bestämt mig för hur min första ska se ut, pratat affärer med diverse människor och dödat en spindel.

Nu ska jag sova. Uppstigning 06.00 imorgon, inskrivning på KTH 08.00. Imorgon börjar allvaret. Det kommer bli så jäkla bra!

Comments

Comment here:

Name:
remember me?

E-mail: (not shown)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0