Going on a mission



Nu är det dags för mig och mina älsklingar till skor att dra iväg från min fina källare mot slussen. Har haft jäkligt smärtsamma skavsår de senaste dagarna men igår kom mammsen ner med mina mest slitna och bästa converse så jag hoppas på en skavsårsfri dag. Anledning till att jag åker till slussen? Hemligt uppdrag med min nollegrupp!

Idag ska jag även förmodligen ta mig en tripp upp till södermalm och kolla in ett rum i en delad lägenhet. Dock måste jag bestämma mig på plats om jag vill ha den eller inte och eftersom jag har halva inne på en egen lägenhet vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Ska även försöka hinna med en tripp till staden. Måste köpa nya underkläder eftersom jag är för lat för att tvätta, haha!




Comments
Postat av: Fanny

Äntligen får man läsa vad som händer, man är ju nyfiken ju :D Det verkar som att det går bättre på lägenhetsfronten i alla fall!! Är glad för att du verkar trivas och ha rolig där nere!!! :D

2011-08-28 @ 13:12:56
URL: http://fannycatarinaolsson.blogg.se/

Comment here:

Name:
remember me?

E-mail: (not shown)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0