Look like a homeless, sings like a flippin angel




Det är tur man har humor i alla fall, för min första föreläsning i matte förstod jag nästan ingenting av. Läraren var ungefär hundra steg före i huvudet jämfört med på tavlan och allt gick i 180.

Annars så har det varit en bra dag. Har haft en föreläsning om fastighetsutveckling och sedan tre timmars lunch som spenderades på handelsbanken och Macho Tex-Mex inne i stan där vi åt billig mat för 30 kronor (quesadillas!!). Sedan spenderades även en stor del ramlandes omkring på KTH för att försöka hitta föreläsningssalen vi skulle vara i, men det är en annan historia.

Imorgon har jag planerat en mysmorgon med mig själv. Ska kliva upp i bra tid, duscha, göra mig i ordning, hoppas det är lite halvkyligt i luften så jag kan sätta på mig en tjock stickad tröja, gå till tunnelbanan, köpa mig en varm choklad på vägen och bara känna lugnet. Trots en del trängsel på tunnelbanan! Idag fick jag tillexempel en man ramlandes över mig som i all hast knockade mig med armbågen i (ja, i) ögat när han försökte få tag på något att hålla i. Men vad gör väl det om hundra år?

Efter min mysmorgon är det föreläsningar fram till 15.00 och sedan 17.30 är det dags för pubrunda med faddrarna! Woho!

Bjuder härmed på en myslåt som jag ska spela på min mysmorgon. Godnatt!

Comments

Comment here:

Name:
remember me?

E-mail: (not shown)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0