Ages



Imorgon går jag in på mitt sista dygn som 18-åring. Vet inte riktigt om det känns bra. Kan man inte få fylla 20 på en gång? 19 känns lika tråkigt som 17, bara en lång transportsträcka.

Tänkte however spendera helgen i ett lugnt och mysigt tempo. Imorgon middag på Friday's och idolmys med kära vänner och på lördag mys med mannen. Sedan är det dags för en vecka full med tentaplugg innan den kära tentapuben anländer och direkt därefter åker jag hem till s-vallet för att fira jul och nyår! Är det inte sjukt hur fort tiden går?!


Följ min blogg med Bloglovin

Comments
Postat av: Linnea Svedin

Om jag kunde skulle jag komma till dig och överraska dig min fine vän <3

2011-12-08 @ 20:41:31
URL: http://linneaess.blogg.se/

Comment here:

Name:
remember me?

E-mail: (not shown)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0