Hemvändarvecka



Idag är en jaggöralltförutomattpluggapåjuridiksomskavaraklartimorgon-dag. Jag har plockat undan i lägenheten, ordnat i garderoben, ätit, fixat batterier till ljusslingor, stått i en halvtimme och tejpat upp min trasiga persienn med tejp som inte ville hålla den uppe, strukit skjortor, eldat ljus... you name it. Men mysigt blev det!

Ännu mysigare är det att jag i helgen varit hemma i sundsvallet med sina -5 grader och sett frost för första gången i år. Stamcellerna bestämde sig dock för att fly till Stockholm och min lägenhet samtidigt som jag kom hem vilket resulterade i att jag när jag återvände hittade en ny stor och jättejättejättefin spegel precis i den fula tapetlucka som behövde täckas! Tacktacktack!

Comments
Postat av: Clara

hej! googlade på fastighetsutveckling och fastighetsförmedling KTH och hittade tillslut hit. går sista året på gymnasiet, och funderar på att söka dit efter, vad tycker du som går där? hur är det, vad har du tänkt göra efteråt?

2011-11-16 @ 15:51:07
Postat av: linnea

Haha eller hur :D Nej du borde komma och packa nötter med mig :D



Vad fint det ser ut, mysigt. Men vill se mer bilder :( Hur din lägenhet ser ut utifrån, din portdörr, din egna dörr osv. ALLT! HEHE

2011-11-17 @ 00:17:58
URL: http://linneaess.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv: Clara, jag försökte mejla dig lite svar på dina frågor men mejladressen måste ha varit fel?

2011-11-20 @ 14:27:34
URL: http://ihuvudstaden.blogg.se/

Comment here:

Name:
remember me?

E-mail: (not shown)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0