uhselt


"Det borde ju vara större chans att vi har tentat fel kurs än att detta är det han lärt oss och det vi ska kunna...."

Så sa en klok man nyligen på facebook om tentan jag precis suttit och skrivit i 5 timmar. Jag kan inte annat än att hålla med. Nu i efterhand blir det mer och mer uppenbart att fallet måste ha varit så! Vi fick fel tenta helt enkelt!

Hur det nu än var så är det dags att ta nya tag. Jag har numera en kväll och en dag på mig att lära mig nästa tenta. HahaHAahAhaHA *psykosskrattar våldsamt*

Comments
Postat av: Roxana

Hahhahaahha gillar delen psykoskrattar långsamt hahahah, du löser de bruden vi har aldrig dålig känsla efter prov men föreläsarN kanske inser samma sak som er;)

2011-10-18 @ 23:52:44

Comment here:

Name:
remember me?

E-mail: (not shown)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0