Åker hem



Efter lite drygt en månad levandes ensam i huvudstaden är det nu dags att bege sig hemåt igen för första gången. Min poncho, min skinnjacka och jag kommer befinna oss på 18.30 tåget mot S-vallet. Ska inte lyfta ett finger på hela helgen. Bara njuta av att ha lagad mat på bordet och städade toaletter.

Tar med mig massa tvätt som måste tvättas dock eftersom jag inte vågat mig ner i tvättstugan som ligger i källaren från helvetet än. Jag lovar, den är som gjord för en skräckfilm!

Nu ska jag diska undan det sista och sedan bege mig till centralen.

Puss!

Comments
Postat av: linnea

Nästa gång du kommer hem, när jag fyller år alltså (för då kommer du väl självklart hem?) då vill jag att du köper en dyr fin svart poncho till mig med :')) tack på förhand! <3

2011-09-16 @ 20:38:14
URL: http://linneaess.blogg.se/
Postat av: Sandra

Emelie, vad fina tänder du har! Haha, jag läser din blogg hela tiden och dina tänder är det första jag kommenterar. Det verkar som att du trivs superbra i El Stockholmo! Förutom matten då (hur svårt är det? :S) Visa mer bilder på lägenheten! Är supernyfiken! Och så bokar du in en resa till Sundsvall i oktober, då kör vi hemvändarfest :) Pusselipuss och ha det så bra, tjejen!

2011-09-16 @ 20:45:48

Comment here:

Name:
remember me?

E-mail: (not shown)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0