I'm with apartment



Jag har gått och blivit med lägenhet. Den lägenhet som jag haft på G ett bra tag är nu äntligen min. I alla fall för ett tag. I helgen blir det att fixa den lite in style of Emelie så att säga. Päronen och syster kommer ner imorgon sent på kvällen. Då sover vi, sedan upp med tuppen, IKEA, inreda(!!!), packa upp, handla mat och bara insupa härligheten av att ha ett eget ställe att bo på. Jag är så jävla glad!!

Självfallet kommer jag visa mitt hem för er trogna läsare när det är fixat. Men än så länge får ni tålmodigt vänta som jag gjort i veckor!

Nu ska jag besöka blocket.se, söka efter loppisar/fyndlager i Stockholm inför helgen och sova. Imorgon är det skola mellan 10-12, sedan slutar jag! Livet är underbart!

Comments
Postat av: Anonym

Är du ändå tillsammans med din pojkvän trots flytten?

2011-09-01 @ 23:26:37
Postat av: LAURA KETTLE

äääääääääär superglad att det ordnade sig för dig:'D vill se bilder nunununununu:D hare bäst (Y)

2011-09-02 @ 18:35:37

Comment here:

Name:
remember me?

E-mail: (not shown)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0