Backwards




Något jag kommit i underfund med under de senaste dagarna är att det börjar kännas relativt höstigt och kallt ute. Höstigt och kallt väder gör mig sugen på höstiga kläder och även fast pengapungen kanske inte är i sitt allra tjockaste lag för tillfället så går det ju att handla lite i alla fall... eller be om pengar. Sakerna ovan skulle jag gärna ha i min garderob. Speciellt skorna!


Övrig info om mitt liv:
Idag har jag ätit världens godaste brownie med mjukglass på i Gallerian här i Stockholm.
Sedan har jag gått på stan och kollat runt lite och önskat att jag haft 10 000 i plånboken.
Också har jag packat ihop alla mina kläder från min nuvarande boplats inför flytten.
Och nu sitter jag mest och är förväntansfull. Om ungefär en timme kommer nämligen mamma, pappa och syster och plockar upp mig och min packning. Då åker vi direkt till lägenheten och sover. Woho!

Annan relativt onödig info om mitt liv:
Jag har gått med trosorna bakochfram hela dagen idag märkte jag nu. Det känns ju bra att man har koll i alla fall!

Comments

Comment here:

Name:
remember me?

E-mail: (not shown)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0