Hår


Jag skulle ju inte gråta om jag fick tillbaka mitt långa hår precis...

Har haft två fulla men ändå tomma dagar. Skola, plugg, stan och fika. Det är väl typ det jag har lyckats åstadkomma. Galet att det är mindre än en månad kvar till tenta gjord på uppgifter ur en mattebok på 700 sidor. Vet inte riktigt hur vi ska hinna, men det är bara att bita ihop!

Nu ska jag ta med mig spotifylistan "nya lugnaste" och lägga mig i ett varmt bad. Har varit riktigt pissväder idag så det ska bli skönt!

Comments
Postat av: Sandra

700 sidors mattebok :''''''''''''''''''''''''')

2011-09-21 @ 19:34:05
Postat av: linnea

HAHA för du har ju så kort hår. och om du nu saknar ditt långa så har du tillbaka det om max två-tre månader!

2011-09-21 @ 21:50:17
URL: http://linneaess.blogg.se/

Comment here:

Name:
remember me?

E-mail: (not shown)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0