Sneak peak




En helg. En lägenhet. En iPhone.

Men än är jag inte klar. Att fixa lägenheten tog nämligen längre tid än en helg så allt jag har att bjuda på just nu är en sneak peak, och telefonen kan jag inte använda på riktigt förrän på torsdag för då hoppar mitt nummer över från halebop till 3.

Idag har jag skolat, bankat och lagat mat till mig själv. Nu ligger jag på min luftmadrass med tända ljus och myser lite. Mer produktiv än så tänkte jag inte vara. Imorgon skolar jag lite till. Men fram tills dess ska jag sova, godnatt!

Comments
Postat av: LAURA KETTLE

åhhh klädbilden!! ällllllllllllska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3

2011-09-06 @ 07:46:26
Postat av: linnea

emelie, jag älskar den jag vill hälsa på. flutta in hos dig.

2011-09-06 @ 13:27:11
URL: http://linneasvedin.se

Comment here:

Name:
remember me?

E-mail: (not shown)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0