En miljon nollor



Jag hatar känslan av att det är något som ska göras, fast man har glömt vad det är.
Har i övrigt inget roligt att berätta om mitt liv idag. Har pluggat matte och inte orkat handlat. Ungefär det har hänt.

Därför tänkte jag bjuda på en "emelievillha"-lista nu. Den är till för alla rika som vill köpa något av följande till mig (eller släktingar som vill bidra med pengar) och för de fattiga som vill lida med mig.

1. Bäddsoffa så jag slipper sova på luftmadrass.
2. Spegel så jag slipper ställa mig på toasitsen och kolla i minispegeln på toan när jag vill se hur jag ser ut. Det tar på krafterna vill jag lova.
3. En personlig kock eftersom jag verkligen är för lat för att laga mat själv.
4. Mer inredning till min lägenhet och en ny stortå eftersom den gör ont.
5. Tatuering eftersom jag bara vill.
5. Poncho eftersom det är iskallt ute, t-shirt från topshop eftersom den är snygg, skor från nilsons eftersom jag dör när jag ser dom och mössa eftersom mitt hår är kaos...

... finns säkert massa mer, men jag tror vi stannar där.

Nu ska jag ta med mig spotify och ljus till badrummet och ha lite spa-time för mig själv. Solong!


Comments

Comment here:

Name:
remember me?

E-mail: (not shown)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0