Shut up, shut up forever



Jag ska sluta blogga. Hinner inte skriva och har inte lust att skriva. Lever i en PMS-bubbla just nu. Skrattar tills jag gråter ena sekunden och andra sekunden känns allt deppigt och värdelöst... så jag grinar för att grina istället. Kanske återkommer om det händer något superawesome i mitt liv. Som att jag vinner en miljon, skaffar en tatuering eller får A på en tenta och känner för att skryta om det. En skrytblogg, det är vad det här ska bli.

Just nu kan jag skryta om:
- Att jag ska på LMFAO 18/2 och shuffla järnet!
- Att jag bor i Stockholm och fortfarande inte behövt amputera bort en tå pga köldskador. HA! How about that Sundsvall?!
- ....

Sen fanns det inte så mycket mer.

Adjö!

Comments
Postat av: Cilla

Haha i love you darling!!

2012-02-03 @ 11:33:07
Postat av: Linnea

Asså ne. Vad hade du då tänkt att jag ska göra på dagarna om jag inte får läsa din blogg?!!

2012-02-05 @ 20:39:27
URL: http://linneaess.blogg.se/

Comment here:

Name:
remember me?

E-mail: (not shown)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0